Executati mobila la comanda?
DA, realizam la comanda orice tip de mobilier din PAL melaminat si MDF, dupa orice model, dimensiune sau nuanta.
Faceti mobila si dupa o schita?
DA, orice schita a clientului, orice fotografie dintr-o revista sau site poate constitui un model de realizare a pieselor de mobilier.
Va deplasati la domiciliu pentru masuratori?
Un specialist al firmei se va deplasa la domiciliul dvs. pentru a efectua masuratorile finale ale mobilierului dorit. Acest serviciu este gratuit daca avem o finalizare a comenzii. Proiectarea este asigurata de firma noastra.
Cat costa transportul si montajul mobilierului?
Aceste servicii sunt GRATUITE pentru Bucuresti si zone limitrofe daca comanda depaseste 1000 lei, pentru alte destinatii va comunicam costul de transport si montaj telefonic sau pe e-mail.
Cum obtin o oferta de pret pentru mobilier la comanda?
Pentru a afla o oferta de pret puteti trimite o schita sau o poza a mobilierului dorit, precum si dimensiunile acestuia la adresa de email office@marcoshop-online.ro sau la numarul de mobil: 0735.876.984
In cazul in care oferta noastra este acceptata se va stabili o intrevedere pentru masuratorile finale. In cazul in care nu aveti o schita a mobilierului sau daca aveti nevoie de consiliere va rugam sa ne contactati telefonic.
Care este politica de returnare?
Consultati sectiunea: Drept de retur
Care este politica de renuntare la cumparare?
In cazul in care comanda dumneavoastra poate fi anulata inainte ca bunul comandat sa fie fabricat, importat sau livrat catre noi, marcoshop.ro nu taxeaza cu nimic anularea comenzii. In cazul in care produsul a fost trimis spre livrare sau a fost comandat deja de marcoshop.ro la furnizorii sai, clientul este responsabil pentru toate costurile pierderilor cauzate. Ca si in cazul returnarii, refuzarea unuia sau a mai multor produse trebuie mai intai autorizata de marcoshop.ro. Pentru aceasta va rugam sa ne contactati pe e-mail office@marcoshop-online.ro
Unde pot fi vazute produsele?
Toate produsele de mobilier prezentate pe marcoshop.ro sunt disponibile numai pe baza de comanda si din aceasta cauza nu le puteti vedea inainte de achizitionare. Pentru a va putea forma o parere asupra calitatii oferite, va invitam la sediu nostru. Adresa noastra o puteti gasi la sectiunea Contact. In cazul celorlalte produse (scaune, saltele, canapele, usi, etc.) aceste produse se comercializeaza exclusiv online.
Cat costa partea de consultanta si proiectare?
Nu costa nimic, acestea servicii sunt gratuite daca avem o finalizare a comenzii.
Cum se calculeaza pretul pentru mobilierul pe care il doresc?
Se calculeaza in functie de complexitate, materiale si accesoriile alese, veti primi pe e-mail calculatia de pret de la consultantii nostri.
Care este modalitatea de plata a mobilierului?
Se plateste un avans (de regula 40% din valoarea mobilierului), iar diferenta la receptionarea mobilei.
In cat timp este gata mobilierul de care am nevoie?
Acesta poate fi realizat intr-un interval de 7-21 zile lucratoare din momentul in care primim acordul dvs. pe proiectul in cauza.
Care este perioada de garantie pentru mobilier?
Perioada de garantie este de 24 luni din momentul receptiei.
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, marcoshop.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea “Ati uitat parola?”, disponibila in paginile “Contul meu” sau “Intrare in cont”.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea “Informatii cont”, disponibila in sectiunea Contul meu. Apoi apasati butonul “Editeaza” sau “Administrare adrese”. pentru a modifica informatiile.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
NU, puteti achizitiona produse si fara a va inregistra pe site-ul marcoshop.ro folosind optiunea “Finalizare comandă ca vizitator neînregistrat” din sectiunea “Finalizare comanda”.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau sa ne trimiteti un e-mail pe adresa office@marcoshop-online.ro. Va rugam sa precizati ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in e-mail-ul de confirmarea al comenzii sau in sectiunea “Comenzile mele” din contul dvs.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea “Comenzile mele” din sectiunea “Contul meu”.
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau numerele de telefon afisate.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau numerele de telefon afisate.